پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251475
آماده‌باش دستگاه‌هاي خدمات رسان شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1401/05/04 19:53:50
نمایش : 647
فرماندار شهرستان فارسان آماده‌باش دستگاه‌هاي خدمات رسان شهرستان فارسان براي مقابله با سيل احتمالي خبر داد.
 فرماندار شهرستان فارسان در جلسه مديريت بحران در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: بنا بر پيش‌بيني سازمان هواشناسي، بخش وسيعي از شهرستان تا پايان هفته جاري تحت تأثير سامانه بارشي جديدي قرار مي‌گيرد که پيامد آن بارش‌هاي سنگين و جاري شدن سيل در فارسان خواهد بود.
 
 سيد هادي صالحي پاک‌سازي مسيل‌ها و کانال‌هاي انتقال آب بخصوص عشاير، عدم اتراق در حاشيه رودخانه‌ها، عدم چراي دام در ارتفاعات و اجتناب از صعود به قله‌ها را خواستار شده است.
 
 وي با اشاره به تشکيل نشست ستاد بحران اين شهرستان افزود: مقرر گرديد از تمامي ظرفيت ماشين‌آلات بخش دولتي براي کاهش خسارات و مديريت بهينه سيلاب استفاده کنند.
 
 صالحي افزود: به شيلات داران در اين زمينه اطلاع‌رساني و هشدار داده شد، تيم‌هاي امدادي و خدمات رسان همچون هلال‌احمر، برق، آب و ارتباطات در مناطق آسيب‌پذير حضور يافته تا در صورت بحران و بروز خسارت در کوتاه‌ترين زمان ممکن به رفع مشکل اقدام کنند.
 
 فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: به دستور استاندار تا پايان فعاليت سامانه بارشي مرخصي و مأموريت تمامي فرمانداران، بخشداران، دهياران، شهرداران و اعضاي ستاد پيشگيري هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران لغو شد.
 
 وي از مردم و شهروندان به‌ويژه روستاييان و عشاير شهرستان خواست چنانچه در مناطق در معرض سيلاب قرار دارند از حضور در مسيل و رودخانه‌ها اجتناب کنند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html